του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τη Διασφάλισης της Ποιότητας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
1. Σκοπός και σχέδιο Η δημιουργία ξεκάθαρων, κατάλληλων και μετρήσιμων στόχων και επιδιώξεων σε ό,τι αφορά στις πολιτικές, στις διαδικασίες, στα καθήκοντα και στους ανθρώπινους πόρους.
2. Υλοποίηση Η καθιέρωση διαδικασιών που να εξασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων και επιδιώξεων (π.χ. ανάπτυξη συνεργασιών, συμμετοχή των ενδιαφερόμενων μερών, κατανομή των πόρων και οργανωτικές ή επιχειρησιακές διαδικασίες).
3. Εκτίμηση και Αξιολόγηση Σχεδιασμός μηχανισμών για την αξιολόγηση των επιτευγμάτων και των αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, με σκοπό την εμπεριστατωμένη εκτίμηση.
4. Αναθεώρηση ανάπτυξη διαδικασιών με στόχο την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων και/ ή νέων στόχων. Μετά την επεξεργασία της ανατροφοδότησης, οι κύριοι ενδιαφερόμενοι πραγματοποιούν συζητήσεις και αναλύσεις προκειμένου να σχεδιάσουν διαδικασίες πραγματοποίησης αλλαγών.
1. Χρησιμότητα των συστημάτων διασφάλισης της ποιότητας για τους παρόχους ΕΕΚ Μερίδιο παρόχων που εφαρμόζουν εσωτερικά συστήματα διασφάλισης της ποιότητας τα οποία καθορίζονται από τη νομοθεσία ή με δική τους πρωτοβουλία Μερίδιο διαπιστευμένων παρόχων ΕΕ.
2. Επενδύσεις στην κατάρτιση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών Μερίδιο των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών που συμμετέχουν σε περαιτέρω κατάρτιση Ποσό των κονδυλίων που επενδύονται
3. Ποσοστό συμμετοχής προγραμμάτων ΕΕΚ Αριθμός συμμετεχόντων σε προγράμματα ΕΕΚ, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια
4. Ποσοστό ολοκλήρωσης στα προγράμματα ΕΕΚ Αριθμός προσώπων που ολοκλήρωσαν επιτυχώς/ εγκατέλειψαν προγράμματα ΕΕΚ, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια
5. Ποσοστό εξεύρεσης εργασίας σε προγράμματα ΕΕΚ Προορισμός των εκπαιδευομένων ΕΕΚ σε ορισμένη χρονική στιγμή μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια Μερίδιο απασχολούμενων εκπαιδευομένων σε ορισμένη χρονική στιγμή μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια
6. Χρήση των δεξιοτήτων στο χώρο εργασίας Στοιχεία σχετικά με τη θέση εργασίας που απέκτησαν τα άτομα μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια Ποσοστό ικανοποίησης των εργαζομένων και των εργοδοτών σε σχέση με τις δεξιότητες και τις ικανότητες που αποκτήθηκαν
7. Ποσοστό ανεργίας Σύμφωνα με επιμέρους κριτήρια
8. Επικράτηση ευάλωτων ομάδων Ποσοστό των συμμετεχόντων στην ΕΕΚ που έχουν ταξινομηθεί ως μειονεκτικές ομάδες (σε καθορισμένη περιφέρεια ή σε συγκεκριμένο χώρο απασχόλησης) με βάση την ηλικία και το φύλο Ποσοστό επιτυχίας μειονεκτικών ομάδων με βάση την ηλικία και το φύλο
9. Μηχανισμοί για τον καθορισμό των αναγκών κατάρτισης στην αγορά εργασίας Στοιχεία σχετικά με τους μηχανισμούς για τον εντοπισμό των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων σε διάφορα επίπεδα Απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους
10. Συστήματα για την προώθηση καλύτερης πρόσβασης στην ΕΕΚ Στοιχεία για τα υφιστάμενα συστήματα σε διάφορα επίπεδα Απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους
Στις 8 & 9 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο Χάαρλεμ της Ολλανδίας η ετήσια συνάντηση του Ευρωπαϊκού Δικτύου για τη Διασφάλιση Ποιότητας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – EQAVET. Η ετήσια συνάντηση αποτελεί το ανώτατο αποφασιστικό όργανο του Δικτύου αναφορικά με τις στρατηγικές κατευθύνσεις του πεδίου παρέμβασης του Δικτύου και του τρόπου που τα μέλη καλούνται να τις εφαρμόσουν.
Στις 14 & 15 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία συνάντηση εργασίας (PLA) εμπειρογνωμόνων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με θέμα τη διασφάλιση ποιότητας κατά τον σχεδιασμό, την περιγραφή και την αξιολόγηση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (ΜΑ). Τη συνάντηση διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Δίκτυο για τη Διασφάλιση Ποιότητας στο χώρο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (EQAVET)[1] σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Έρευνας της Πολωνίας.