του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τη Διασφάλισης της Ποιότητας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.
Η δημιουργία ξεκάθαρων, κατάλληλων και μετρήσιμων στόχων και επιδιώξεων σε ό,τι αφορά στις πολιτικές, στις διαδικασίες, στα καθήκοντα και στους ανθρώπινους πόρους.
Η καθιέρωση διαδικασιών που να εξασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων και επιδιώξεων (π.χ. ανάπτυξη συνεργασιών, συμμετοχή των ενδιαφερόμενων μερών, κατανομή των πόρων και οργανωτικές ή επιχειρησιακές διαδικασίες).
Σχεδιασμός μηχανισμών για την αξιολόγηση των επιτευγμάτων και των αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, με σκοπό την εμπεριστατωμένη εκτίμηση.
Ανάπτυξη διαδικασιών με στόχο την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων και/ ή νέων στόχων. Μετά την επεξεργασία της ανατροφοδότησης, οι κύριοι ενδιαφερόμενοι πραγματοποιούν συζητήσεις και αναλύσεις προκειμένου να σχεδιάσουν διαδικασίες πραγματοποίησης αλλαγών.
Μερίδιο παρόχων που εφαρμόζουν εσωτερικά συστήματα διασφάλισης της ποιότητας τα οποία καθορίζονται από τη νομοθεσία ή με δική τους πρωτοβουλία.
Μερίδιο διαπιστευμένων παρόχων ΕΕ.
Μερίδιο των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών που συμμετέχουν σε περαιτέρω κατάρτιση.
Ποσό των κονδυλίων που επενδύονται.
Αριθμός συμμετεχόντων σε προγράμματα ΕΕΚ, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια.
Αριθμός προσώπων που ολοκλήρωσαν επιτυχώς / εγκατέλειψαν προγράμματα ΕΕΚ, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια.
Προορισμός των εκπαιδευομένων ΕΕΚ σε ορισμένη χρονική στιγμή μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια.
Μερίδιο απασχολούμενων εκπαιδευομένων σε ορισμένη χρονική στιγμή μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια.
Στοιχεία σχετικά με τη θέση εργασίας που απέκτησαν τα άτομα μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης, σύμφωνα με τον τύπο του προγράμματος και τα επιμέρους κριτήρια.
Ποσοστό ικανοποίησης των εργαζομένων και των εργοδοτών σε σχέση με τις δεξιότητες και τις ικανότητες που αποκτήθηκαν.
Σύμφωνα με επιμέρους κριτήρια.
Ποσοστό των συμμετεχόντων στην ΕΕΚ που έχουν ταξινομηθεί ως μειονεκτικές ομάδες (σε καθορισμένη περιφέρεια ή σε συγκεκριμένο χώρο απασχόλησης) με βάση την ηλικία και το φύλο.
Ποσοστό επιτυχίας μειονεκτικών ομάδων με βάση την ηλικία και το φύλο.
Στοιχεία κατάρτισης στην αγορά εργασίας. Στοιχεία σχετικά με τους μηχανισμούς για τον εντοπισμό των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων σε διάφορα επίπεδα.
Απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους.
Στοιχεία για τα υφιστάμενα συστήματα σε διάφορα επίπεδα.
Απόδειξη της αποτελεσματικότητάς τους.
E.O.P.P.E.P. as the National Reference Point (NRP) of the EQAVET European Network, participated in the Peer Learning Activity (PLA), held in Berlin on 28-29 November 2019, organized by the EQAVET Secretariat in cooperation with DE-QAVET (the EQAVET NRP in Germany) and BIBB (the German Federal Institute for VET). The central theme of the meeting was “How quality assurance processes can be used to make VET more attractive”.
E.O.P.P.E.P. as the National Reference Point (NRP) of the EQAVET European Network, participated in the Peer Learning Activity (PLA), held in Berlin on 28-29 November 2019, organized by the EQAVET Secretariat in cooperation with DE-QAVET (the EQAVET NRP in Germany) and BIBB (the German Federal Institute for VET). The central theme of the meeting was “How quality assurance processes can be used to make VET more attractive”.
The PLA provided the opportunity for participants to reflect collectively and individually on how quality assurance strategies can make initial and continuing VET more attractive.
Some of the most important issues that were presented during the meeting concerned the ways the German, Spanish and Slovenian’s VET quality assurance systems support the promotion of the VET attractiveness, how VET providers’ s approach to quality assurance encourages learners to take VET programs.
Συμπληρώστε το email σας
Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με έδρα την Αθήνα. Αποτελεί το διάδοχο φορέα της συγχώνευσης του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.), του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών Διά Βίου Μάθησης (Ε.Κ.Ε.Π.Ι.Σ.) και του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Κ.Ε.Π.).